Mää oon ollu tosi kiireinen ja reissussa!

Mää oon ollu koko ajan vaan menossa eikä me olla keretty kirjottaan tänne lokikirjaan yhtään mitään. Emännällä on lorvailu(loma)viikko ja me ollaan vaan oltu mökillä. Mökki on sellanen paikka missä on paljon mettää niemenkärjessä ja polkuja ja ryteikköö ja haisuja ja koloja ja kasoja ja kakkoja. Kerrankin me mettässä löydettiin tosi ihana pökäle ja mää heti kun haistoin niin sitten haukkasin sitä, koska mun mielestä tosi kulinaarit ei kursaile, mutta mää sain siitä sitten syyt niskoilleni ja käskyt mennä eteen päin (emäntä viuhto kauheena ohitte-viuhdontaa, ja mää vähän luimistelin vaan mutta menin silti).

Tunnsitatteko te muut reissunhaisun? Mää tunnistan sen heti! Tässä mää haistelen sitä junassa!Mun mielestä reissunhaisu on ihana, ja mää tunnistan sen kyllä heti jos jossain reissureppu vaan ees vilahtaa. Me oltiin reissussa koko juhannus. Ja näytettiin tältä:

Mökki on myös sellanen paikka missä on vettä, ja vaikken mää vielä oo uskaltanu uida niin pelastan käpyjä ja oon veneilly oikeen ahkerasti. Mää oon sillain että keikun etutassut veneen reunan yli, ja vaikka muita ihan hirmistyttää että mää putoon niin mää vaan oonooonoon siinä reunalla!

Sitte vielä ihan järkkyjuttu, mää oon jollain laihtumisella! Mää en tajua mitä se tarkottaa, mutta on siinä jotain hyvääkin, kun mun ruokaan on alkanu tulla enempi vaan lihaa! Mutta emmää silti oikeen välskää tästä jutusta ollenkaan.

        Missä ruoka?

Toivottavasti teillä kaikilla on ollu mahtava ja herkkupaljoinen juhannus!

3 thoughts on “Mää oon ollu tosi kiireinen ja reissussa!

  1. Siis mäkin oon laihtumisella! Se tarkottaa sitä et mamma kitsastelee ruuan kanssa ja antaa vaan jotain kuikeloitumisnapoja! Herkkujakaan ei saa niin paljon ku ennen. Mamma sanoo et oon vähän pulska ja et täytyy hoikistua et voi sit taas näytellä kun karvat on kasvanu takas. En tajuu! Voisin ihan hyvin näytellä tälleenkin.

    Opri

  2. Siis mää kyllä tunnen reissulemun! Rakastan reissulemua! Ja oisin hyvin voinu mennä kans junaan nuuskuttamaan juhannuksena, mutta Maarit lähti YKSIN. Toivoittavasti sillä oli kurjaa. Meillä ei ollu, me saatiin hyvää ruokaa päivähoidossa ja illalla kans. Ei mitään kuikeloitumisnapoja… Kannattaakohan tommonen näyttelijänura ollenkaa, jos siitä ei saa makkaroita?

    • Niinpä. Oon ruvennu miettiin jos rupeisinkin villikoiraks. Ne syö sillon ku tahtoo ja mitä tahtoo. Tai sit rekivetokoiraks, ne saa taatusti paljon ruokaa. Ainu voi olla missinä, se on sellanen kuikelo luonnostaan.

      Opri

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s