Kuuroille korville

Mää oon Sipe! Mulle on turha huutaa tai haukkua tai räksyttää tai louskuttaa tai wouwouwouata, kun en mää kuule kuitenkaan mitään. Moiselle kallistan päätäni aistikkaasti ja ymmärrän elantokielesstä (elekieli, toim.huom.) mitä tarkoitetaan. Sitten viuhtomismerkkejä (viittomia) osaan myös.

Oon pieni ja söpö jackrusselinterrieri ja vasta kaupunkimuuttanu maalle uuteen kotiin. Vanhassa kodissa asuin pennusta saakka tähän ikään, melkeen 4-vuotta. Sielä oli kaks aikuista ja kaks ja nyt kolme lasta ja kissa, ja kaikkien kanssa mää tulin toimeen rakkaudellisesti, kunnes joku Algeeria-niminen päätti muuttaa meille kanssa! Ihan ylläripyllärinä varottamatta! Ja mulle piti löytää uus koti. Onneks uus emäntä ja vanha emäntä tunsi toisensa, ja vaikka uus emäntä ei ollu mua koskaan nähnykään niin se tunsi ja tiesi mut mutkain takaa ja kautta rantain. Ja sitten päätettiin että musta tulee kaupunkimuuttaja!

Mää oon kotiutunu tänne uuteen kotiin tosi hyvin ja vietän oikeeta koiran elämää. Oon taloyhtiön ehdoton suosikki, kun en hauku sisällä. Miksi mä nyt tuhlaisin energiaani johonkin metelöintiin, kun nukkuminenkin on niin ihanaa? Lisäks oon oikein kaunis, kiltti, tottelevainen, älykäs, nopea, leikkisä, nokkela, lempeä, hoivaava, rohkea, reipas ja supervaatimaton, kuten kaikkien terriereiden kuuluukin olla.

Mää kerron mun muuttopäivästä ja muistakin päivistä, kun saadaan tää lokikirja käyntiin. Hännänheilutus kaikille!

3 thoughts on “Kuuroille korville

  1. Mä voin kokemuksesta sanoa, että etpä paljo menetä, ku et kuule ihmisten löpötystä. Ne puhuu tosi paljo kaikkee turhaa ja aika usein valehtelee kans (vaikka huijaus on niin helppo haistaa, ettei kannattais vaivautua). Niitä on paljo helpompi ymmärtää viuhtomiskielestä ku puheesta. Sekin on ihan hyvä, ettet kuule ku meidä Lotta mölyää. Vaikka emmä tiiä vauhoisko se sulle, ku sä et oo iso ja tummanaamainen (Lotta on aika rasismi).

    Tosi hyvä että aloit lokkaamaan! Me tullaan aina lukemaan tänne!

    t. Helka

    MÄÄ JA HELKA HUUDETAAN KOTONA, JOS MEILLÄ TULLEE SEMMONEN OLO! Mää huudan vaikke tuliskaa, ku jos Helka huutaa ni sitten varmaan pitää MUNKI! Emmä tiiä että pitäsiköhän kokeilla tuota nukkumista MÖLYAPINOINNIN SIJAAN! EN TIIÄ!! JA MÄÄ HUUDAN JOS MÄÄ INNOSTUN KU ON UUSIA YSTÄVIÄ!

    xoxoxo LOTTA!

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s